21 Ocak 2007

EKSİK ŞİİR*

Oyuncak bebekleri sevmedim çok,
Evcilik oynamayı..

Alkışı sevdim,
Bıçak sırtlarında dolaşmayı
Tehlikeli sularda seyredip pupa yelken
Geçici emniyetlere ulaşmayı
Kadınları, erkekleri, romanları
Hele baş kaldıranları...

Acılarım oldu herkes gibi elbet
Herkese kısmet olmayan sevinçlerim
Unutulmayı da göze aldım, evet
Hayat sana teşekkür ederim!


Bu dizelerin sahibi Sezen Aksu.. Seni Kimler Aldı, Med Cezir, İkinci Bahar, Lale Devri, L'al gibi gönlümüzde taht kuran şarkılara imza atan Sezen Aksu.. Biz sana teşekkür ederiz.. Seni sevmeyen ölsün..

*Sezen Aksu'nun şiirlerini derlediği kitabı.. Edinmenizi tavsiye ederim..

2 yorum:

Emir Bey dedi ki...

onu sevmeyen ölsün :D

obirmarka dedi ki...

Peki ben hakkikaten sevmiyorum :)) ölüyim mi :)) bana fazla demogoji, fazla ajitasyon geliyor ... Bugün "üstü kapalı bir arabeskleşmişlik"ten (yoksa arabesk müziği sevmez dinlemez değilim; çık o zaman adam gibi kardeşim ben arabesk yapıyorum de di mi ama ???) söz edersek toplumumuz için, bu büyük ölçüde onun, bir de Kayahan'ın eseridir diye düşünüyorum ve fakat güzel söz yazıyor pek tabii ki ne yazık ki sesi soluğu yetmiyor artık icra etmeye keşke artık söylemese de başkalarına verse kendi söylediği şarkıları da ...