02 Ocak 2007

Selçuk Erdem Unplugged 3

Erdinç'i özledim.

7 yorum:

serhancetinkaya dedi ki...

erdinç bekle lan 21 inde geliyorum senin yanına dagda kaybolursam falan sen bulursun artık ne de olsa biliosun yolları falan:))

obirmarka dedi ki...

onun orda biter mi hiç işi?? baharı bekle sen canısı :))) uykusunu iyicene alsın guzucuk :)))

tuhaffiye dedi ki...

ayıp ayıp öyle denir hiiiiç

melis dedi ki...

aay bu çocuğun üstüne çok gidiyosunuz valla :)) kıyamam yaa demeyin öyle :))

obirmarka dedi ki...

allam bi şey daa dicektim unuttum; karşıki dağlar cenderma cenderma ... gız ben sana dimidim mi cenderma cenderma ....

zat-ı şahane dedi ki...

ayı mayı ama çok da seviyorum keratayı =) "insan sevdiğiyle uğraşır" ;)

B5 dedi ki...

süper!
okudugum en kisa ve anlamli yazi-karikatür!
esime yapmaliyim kesin ;)..
özlersem.