16 Nisan 2007

Neşe is in da house

Neşe gelince yazın yaklaştığını daha bi hisseder oldum.. Havalardan zaten anlamıştım ama o gelince daha bi emin oldum bahar aylarında olduğumuza.. Bahsi geçen zat kış aylarında da gelmesine rağmen (bknz: doğum günüm) baharda gelince daha bi eğleniyoruz..

Bu güzel insan cumartesi günü 21 yaşına girmiş olup, kardeşim sayılmaktadır (ablam diyemiyorum çünkü o vakit sevgilime "abi" demem gerekiyy).. Doğum gününü Çiçek Pasajı'nda kutlamış bulunmaktayız; çalgıcılara 10.500 kez İstanbul Sokakları'nı çaldırmak suretiyle..

Şimdi bu insanı daha iyi tanıtmak gerekir.. Şayet kendisi sabaha karşı 5'te (ehliyetsiz ve uykulu olaraktan) güneş gözlükleriyle araba kullanmış bir insandır.. Onun dışında kırodur da.. Araba kullanırken daha bi kıro olur, oluruz.. İbrahim Tatlıses'siz yola çıkılmaz.. Çıkıldığı zaman da sesi sonuna kadar açılır.. Onun dışında çok kitap okur.. Kendisine kitap yetiştiremediğimiz bile olur.. Okur da sonra ne olur onu bilemeyiz tabi.. Başka?? Okulda çok başarılıdır.. Öyle başarılıdır ki 12 dersin 9'undan kalır.. =)

Yeni bir huyu da çıkmıştır.. Artık konuşamamaktadır.. Kekelemeyi bırakın, kelimeleri bile doğru telafuz edememektedir.. Olsundur, biz onu böyle de severiz..

Kendisini daha yakından tanımak isteyenler 10 gün içerisinde benimle irtibata geçebilirler.. Spring Break'ten önce evin yolunu tutmuş olacaktır çnkü..

NOT: Kendisine Ege Çubukçu'dan "Hadi Bize Gidelim" adlı parçayı armağan etmek istiyorum:

birkızvarsahneninönündebukızdiğerlerindenfarklıtümgözlersahnedeüstümdebukızınbakışlarıanlamlı
kızlarımbodygiyerbolbijeanvebandanabukızdaminibietekvedolcegabbanaelindebidigicamerazoomyapıyorbana...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

eyşın ailesi olaraktan bu şahane insanın doğum gününü kutlayalım :)

Emir Bey dedi ki...

günsu hanım yazı yazmış haydaaaaa :D

melis dedi ki...

melis will also be in your house this thursday :))

(umarım doğru yazdım)