25 Kasım 2006

Aile Yemeği

Perşembe günü hava çok güzeldi.. Nasıl yaptık bilmiyorum ama hepsi farklı yerlerden gelen 7 kişi Bebekte toplandık ve 15.20 vapuruna binerekten bizim eve geldik.. Yemekler yaptık, içki içtik, şarkılar söyledik.. Gelenlere tekrar çok teşekkür ediyorum ve yine bekliyorum.. Bir kez daha iyi ki Boğaziçi'ni kazanmışım dedim.. İyi ki böyle dostlarım var.. Hepinizi çoooook seviyorum!!!

NOT: Bi de Jukebox dinleyebilseydik ne güzel olurdu.. Maalesef zeki Egecan und ben und Ilgın nüfus cüzdanlarımızı unuttuğumuz için içeri alınmadık.. :( Benimki olsa da pek fark etmezdi ya hoş... :)




Böyleydi işte.. Herkes mutfaktaydı.. Emir Bey ve Ilgın Hanım da bir hatıra fotoğrafı çektirdiler..



Erdinç Can Bey.. Severim kendisini ;)



Egecan Bey kameralardan rahatsız oldu..



Emir Bey ve Ilgın Hanım :)



Moris'ciğim ve Egecan Bey



Bu da masamız efenim.. Melis Hanım P.Sleri olduğu için geç kaldılar.. :(

7 yorum:

Emir Bey dedi ki...

müthiş yahu! ne kadar teşekkür etsek azdır size :)

melis dedi ki...

yaa evet ben geç kaldım ve fotoğrafları gördükçe daha da üzüldüm geç kaldığıma :(( ekonomi asistanını öldürürsem rahatlayacağımı düşünüyorum.

zat-ı şahane dedi ki...

emir bey: ne demek efendim.. ben teşekkür ederim geldiğiniz için.. çok güzel bir akşamdı..

melis: canikom olsun ama iyi ki geldin.. bu arada hayatımda gördüğüm en hızlı bulaşık yıkayan insan olabilirsin =) sen olmasan nasıl başa çıkacaktım o kadar tencereyle :S

eysean: önümüzdeki hafta sınav haftam istersen yerime geçebilirsin? :)

zat-ı şahane dedi ki...

eysean: valla bnmkiler hiç eğlenceli geçmiyo :'(

Adsız dedi ki...

kızdıın için yorum yapyorum sanma..4 gündür nerdeydin de deme..yorumum geldi bi anda yapıyorm işte..çok teşekkür ediyorum bizi sabırla aırladıın için...her şey pek bi özenle hazırdı yemekler fln..yalnız kremalı tavuk bö yani(kim yaptıysa artık bilemiyorm!?)iki gün wc de konakladım ya neyse...bi de şu sölemediin şarkılar içinde teşekkür ederim kaç takla attık söle diye de malum kalabalık önünde ilk olacaktı heralde..eee bi de baban var yani bi iki laf da ona etsek ayıp olmaz heralde:gayet large ve keyifli bi şahsiyet gibi geldi çok mantıklı ve gelecei gören bi insan olsa gerek ki egecandan adam olmayacaını şimdiden anlamış;)
ayrıca önemle ve şiddetle vurguluyorumki o suratımda patlayan bulaşık bezinin hesabı sorulacaktır...
uzatmadan noktalıyorum:herşey harikaydı keşke yasinin konsere de beraber girebilseydik daa harika olacaktı..
bize ayırdıın onca güzel emek ve zaman için çok teşekkürler günsu hanım..e bi gün bize de bekleriz..

KimBuAnonymous???

Adsız dedi ki...

ben ustume mi alindim ne:)ben yazmadim len bunu sanki ben yazmisim gibi:D
ama soyle bugun hakikaten cok guzeldi bence de hersey. emir beye katiliyorum ev gezmeleri bir baska:)

zat-ı şahane dedi ki...

erdinç: seni ifşa ediorum sayın anonymous =) nooldu? hani bulaşık bezinin hesabı sorulcaktı? korktun mu yoksa? :P şaka bi yana, gerçekten gzl bi akşamdı ;) yine beklerim cnmcm..

ılgın: cnm yaa keşke hep gelseniz böyle; ben de sizi ağırlasam =) mutlu olurum valla..