17 Aralık 2006

Cuma gecesinin ardından...


içim titriyor karanlık odada yatarken
annecim bir battaniye daha versen
lakin üşüyorum
ben neden böyle oldum diye düşünüyorum

midem bulanıyor
ama kusmayacağım
rakı kadehleri geçiyor önümden
içelim bu akşam, sağlığına arkadaşım

fasıl da var bu gece
çingeneler hırpalıyorlar kendilerini
adamın da sesi güzelmiş ha
yapıştırın yirmilikleri

kusmayın rica ederim
masanın üstünde dansöz
yok mu allah aşkına birinizde onluk
kıvırtmayı da bilmiyor ki bu kız..

garson bey hesabını getirin
bu sefer ne olur ben ödeyeyim
neden öyle itiverdiniz
yoksa ben iyi değil miyim?

meydan bu kadar uzak mıydı?
ne olur beni sıkı tutun
lakin ayakta duramıyorum
bana bir şoför bulun..

annecim kovayı getir
kusacağım artık yeter
hatırladıkça dün geceyi
daha bi sarhoş oldum gibi..

5 yorum:

melis dedi ki...

aay harika yaaa günsu :)) ay ne geceydi beh rakının tadı hala ağzımda :) kova getirecek kimsem de yoktu öyle yurdumda fenalaştım kendi kendime :))

serhancetinkaya dedi ki...

i love you günsulu i love you günsulu:))altayın efsane sloganı o akşamı yeterince anlatır heralde kafa 1500:))

obirmarka dedi ki...

ulan allahsız !!!! kul himmet vs. günsu yapmışın len :))) iyi yapmışsın da şimdi bu halk ozanları ağıt yakar, türkü çığırır, destan yazar, otu boku böcüğü yazar sen ne yazdın before, after and during meyhane :))) geleceğe bunla mı kalıcan semi - edebi bünye :)))

güzel çok güzel olmuş be günsum yani bölee; "rakı şarap fark etmez" veya "rakımda buzumsun" gibin bir klasik olabilir her an tutamayabiliriz :)))

Adsız dedi ki...

egecan bey siz masadan iner misiniz bayan kalabilir

Emir Bey dedi ki...

süper olmuş :)