10 Aralık 2006

Lambadan cin çıktı...

*Audi A3'üm olsun istiyorum.. Plakası GNS olsun.. Yanımda dostlarım olsun, teypte Ege Çubukçu çalsın.. =)




*Radiohead İstanbul'da konser versin istiyorum.. En öne geçeyim, tepine tepine "I Might Be Wrong" söyleyeyim..



*Benim de bir Justin'im olsun istiyorum.. Bana "My Love" desin, benimle dans etsin..




*Haftanın 3 günü okul, 4 günü tatil olsun istiyorum.

*Hatta hiç ders olmasın hep dostlarımla manzarada oturiim istiyorum.

*Be Cool filmindeki rapçiler gibi eküri halinde dolaşmak istiyorum.. Konvoylarla yolculuk etmek, kafamı bozanı arkadaşlarıma devretmek vb.

*Uludağ'a gitmek istiyorum (ama Melis'siz olmaz)

*Amaaaaaaaaan hiç bişe istemiyorum.. Küstüm!

NOT: Aklıma Emir Bey'in "Bu Gençler Ne Çok Şey İstiyor" başlıklı yazısı geldi.. Arada geliyorlar galiba bize ha? =)

11 yorum:

Emir Bey dedi ki...

ahahahhahahah!
istekler de resimler de birbirinden müthiş!

serhancetinkaya dedi ki...

a3 konusunda anlaştık heralde kime çıkarsa digerine alıcak unutma:))uludaga da geliosun kacısın yok...resimlerde super olmus ama arabanın arkasına "Dikkat arabada AYI var" yazmayı unutma ürkmesin görenler sonra:)

melis dedi ki...

arabada,tatilde,justinde gözüm yok da radiohead gelsin gerçekten yahu. kulaklarımızın pası silinsin,kendimizden geçelim :)arabada bir melis göremiyorum asıl ben küstüm.

zat-ı şahane dedi ki...

emir bey: teşekkür ederim efendim.. o sizin müthişliğiniz :P

serhan: piyango kime çıkarsa dierine a3 alıyo.. anlaştık!! ya çıkmazsa :S (bi de arabada ayı var yazsaydım heralde erdinç bu sefer beni gerçekten öldürürdü, o kadar da diil.. :D )

melis: kızım snn ayıların arasında ne işin var? =) ayrıca snn bnde 1 foton vardı onun da kafasını küçültünce sana benzemedi :( küsme yahu..

Adsız dedi ki...

erdinç kadar başınıza taş düşsün e mi?!

serhancetinkaya dedi ki...

aa bu anonymous ta kim erdinç mi yoksa bir hayranı mı:)

Yasin Cem Kandemir dedi ki...

erdinc, ben sigara dumanının altında...yanayana en sonunda kül oldum...erdincin hayranıyım...cigne beni aslanım

Adsız dedi ki...

hey geryyy:p
whats goin on
hepsinden bi denede bn istiyommm:D
(kafiye yaptım dikat çekerm)

-ceren-

zat-ı şahane dedi ki...

cerenimo: mal olabiliten var :D ama severim seni biliosun ;)

obirmarka dedi ki...

biz o arabaya sığmayız kine bu bir,
ikincisi niye ben öleee 8 yaş altı çocuk gibi ya da ortada kuyu var yandan geç gibi ortada oturuyorum, üç ceren bana da comment yapsın istiyorum kendisinin bastırılmış yazarlığını keşfettim de, dört radiohead kanımca "ada arabeski" yapıyor ama üstüne de yok tabii :)))

melis dedi ki...

aaay egecanın yorumundan sonra tekrar baktım fotoğrafa :)) gerçekten de öndeki iki koltuğa kollarını koymuş küçük çocuk gibi çıkmış.aay çok güldüm yaa.muhteşemsin egecan( bak yine başladım)