08 Aralık 2006

Selçuk Erdem Unplugged 2

Erdinç'i Bursa'da Bursa Zoo'ya koyarlar...



:))

8 yorum:

melis dedi ki...

benim günsum eceline mi susamış acaba :)) aay kimse alamıycak seni erdinç in elinden :) ne bu cesaret kız?

serhancetinkaya dedi ki...

günsu bu yaptıgını görünce seninle geçirdiğimiz dakikalar bir film şeridi gibi geçti gözümün önünden filmin en sonuna da hayal gücümü kullanarak erdinç'in seni öldürdüğü sahneyi ekledim heralde p.tesi en geç salı erdinç bu filmi gerçek hayata aktarır:)seni hep sevdim günsu unutma bizleri elveda:)buradan erdinç'e de bir çift lafım var biliyorum vazgeçiremem seni kararından ama bari çok kanlı olmasın:)

obirmarka dedi ki...

erdinç bey de bugün bursaya gitti ama henüz ses seda yok bakalım haberi gelir .... bir süre sonra .... şimdi irtibata geçebildim ve haberini aldım şu an uludağ yolundaymış boz ve kutup kod adlı arkadaşlarıyla dağa kalkmışlar ... neyseki onları orada bulamazlar çok şükür yarab ...

Emir Bey dedi ki...

ahahahaha :)
yanlız gerçekten diyaloglar tam erdinç ve egecan beylere göre :D çok başarılı bir çalışma :D

Emir Bey dedi ki...

hayır san' at ın ve san' at çının yanındayım o açıdan :D

Yasin Cem Kandemir dedi ki...

erdinç in üstündeki sosyal baskıyı sorgulamak istiyorum, çocuğun neresi ayıya benziyor ? litfen amaa

zat-ı şahane dedi ki...

melis: yaa ben erdinç'i sevdiğim için uğraşıorum =) o bana bişe yapmaz ;) yoksa yapar mı lan? :S

serhan: yok yaa bişe olmaz heralde.. olursa da siz artık beni korursunuz diye ummaktayım..

obirmarka: bugün konuştum ben de pazar akşamı istanbuldaymış ;)

eysean: valla çok ii olmuş =) lazım olucak..

emir bey: 2. comment'te durumu çevirmeye çalışmanız hiç hoşuma gitmedi =) siz şimdi arkamda mısınız diil misiniz???

kadife: erdinç'i ayıya benzeten yok.. o sadece san'at.. emir bey'in dediği gibi.. erdinç bey bölümden arkadaşınız diye yaranmaya çalışacağınıza san'atçının yanında olun.. yazıklar olsun.. =)

NOT: dünyanın en uzun comment'ini yazmış olabilirim =)

Adsız dedi ki...

yorum yok...yazıyorum...toptan alacaım hesabı...