18 Mart 2007

Ben yalnızım, ben yalnızım, yalnızım..

Annemin de gidişiyle ev bayaa bi sessizleşti.. Koskoca evde tek başıma kalakaldım.. Bi hüzün çöktü içime.. Kendimi Radiohead'e verdim ben de.. Amnesiac, Kid A,... ne bulduysam dinledim.. Bi de üstüne Edip Cansever ekledim.. BNLM 101 (bunalıma giriş) oldu..

"Ah güzel ahmet abim benim
gördün mü bak
dağılmış pazar yerlerine benziyor şimdi istasyonlar
ve dağılmış pazar yerlerine memleket
gelmiyor içimden hüzünlenmek bile
gelse de
öyle sürekli degil
bir caz müziği gibi gelip geciyor hüzün
o kadar çabuk
o kadar kısa
işte o kadar..."*

Herkesin bir Ahmet Abi'si olmalı...

*Mendilimde Kan Sesleri , Edip Cansever

17 yorum:

Adsız dedi ki...

bir caz müziği gibi gelip geciyor hüzün
o kadar çabuk
o kadar kısa
işte o kadar...

güzelmiş.. =) (ceren)

Adsız dedi ki...

radiohead kardsm bnm :) (Asil)

They fed us on little white lies

I think you're crazy, maybe
I think you're crazy, maybe

I will see you in the next life

(Biri dprsyon mu ddi) :)

zat-ı şahane dedi ki...

ceren: lise sonda getirdiydim sınıfa bu şiiri.. edebiyat hocası da okuduydu.. ama sen hep uyurdun edebiyat derslerinde be kardeşim =)

asil: gözlerim doldu.. yıllık yazısında da yazmıştın bunları.. beni hayatımın grubuyla tanıştıran kardeşim.. öpüyorum seni! özledim yau..

Adsız dedi ki...

canum dukkan senn butun gruplar senn olsn emi :Pp ben uyurum bılırsn sana karsı yapılmıs bı saldırı degıl yane :Pp klasık uyku alıskanlıgı hele edebıyatta :Pp necmıyeeeeeeeee....nayırrrr

Adsız dedi ki...

bı karısıklık yasanmıs :Pp cozdk bız ceren le sen karısma (asil)

Adsız dedi ki...

:)

Kerem Dıramca dedi ki...

Herkes anonim comment girmis ben de mi oyle yapsam diye dusunuyor insan baaazeeen (bu cümle yapısı tanıdık geldi mi canım sana :))

Evlerimizin arasının 1km. mertebesinde olduğunu hatırlatma isteği doğdu bende, öyle yalnız kalmaca evde sıkılmaca olmasın bi alo de yeter hesaabı :)

Adsız dedi ki...

merhaba beni çağırmışsınız koştum geldim :D

zat-ı şahane dedi ki...

kerem: biz niye komşuculuk oynamıyoruz hakkaten yaa?

ahmet abi: sen nerdesin be abi? bi de kimsin? =)

Kerem Dıramca dedi ki...

Vallahi oynayalım günsukuş ya, sen sıkılınca evde bi alo de çat ordayım fıstık :)

obirmarka dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
obirmarka dedi ki...

günsucum, arım balım peteğim, yalnızlıkmış hiç yakışıyor mu sana hele ki bizim aramızda :(( Ne zaman bu kapıdan geri döndün ...

Canısı sana bir de dize döşeyeyim ama cerenimo uyur felan korkuyorum :))

her şey seninle güzel
yolda yürümek bile
olmayacak düşlerin peşinde koşmak bile

her şey seninle güzel
bu toprak bu taş bile
içimdeki bu korku
gözümdeki yaş bile

beklenmedik bir anda ayrılık gelip çatsa
seninle paylaştığım tek bir gün yeter bana

beklenmedik bir anda ayrılık gelip çatsa
seninle paylaştığım tek bir gün yeter bana

her şey seninle güzel
duyduğum bu ses bile
yalnız içtiğim su değil
aldığım nefes bile

her şey seninle güzel
bu yağmur bu kar bile
yüzümdeki gözyaşının izleri
onlar bile

beklenmedik bir anda ayrılık gelip çatsa
seninle paylaştığım tek bir gün yeter bana

beklenmedik bir anda ayrılık gelip çatsa
seninle paylaştığım tek bir gün yeter bana


Yalnızlık allaha mahsus yavruvatan senin bir anavatanın var her daim.

Not gibin bi şey: comment'i ben sildim yazı kaymış o açıdan :))

melis dedi ki...

günsum bitanem ben de geçen sene modada yalnız kalmıştım bi aralar. başlarda zor oluyo ama sonradan alışıyosun.güzel bile geliyo hatta.

şu midtermler bitsin ben seni yalnız bırakır mıyım ayrıca onu bi sor bakalım?

aa bi de ev tutunca çok eğlenicez kıh kıh :)

Adsız dedi ki...

o şarkıda uyumam bn egecancım :)

Levent dedi ki...

BNLM 101 igrencsin gunsu ben bile bu kadar igrenc deilim... neyse yalniz kalmak iyidir hayatin ne kadar zor oldugnu anlarsin

zat-ı şahane dedi ki...

egejoe: bu sitede kassam da yalnız kalamayacağımı biliyorum =) öpüldün canımm!!

meloooom: midtermler bitince bendesin.. ev tutunca kop kop kop!!! =)

ceren: bi sus artık yaa.. bu arada adını yazmayı öğrendiğini de farkettim genç ;)

levent: saol yaa =)

Adsız dedi ki...

demi yaau bncede çok süper oldu da suç senin arhadaşım