11 Mart 2007

Shine On You Crazy Diamond vs Blood Diamond

Bu alemde Melis bile bloguna yazdıysa, bizim yazma vaktimiz geldi de geçiyor demektir.. Ah bilseniz başıma neler geldiğini.. Baktım da hep bi hastalık anlatmışım blogumda.. Hastalık hastası mıyım ne? Bu sefer ne oldu? Salaklık parayla değil ya, sen kalk Süpermenlik yap, 19 lt damacanayı kaldır.. 4 gündür yatıyorum yaa bunalgül oldum :S "Bu şarkılar da olmasa, telefonlar çalmasa, arkadaşlarım aramasa durmam bi dakka.."

Bi de sevgilim var.. Gelip bana yemekler yaptı.. Saolsun.. Çok seviyorum ben onu.. Ama benim sevgilim, Pırıl'ımın deyimiyle "Yasin The Guy" dizikolik oldu. Ne yapmam lazım bilemedim.. En romantik lafı "Aşkım seninle 'Rome' izleyelim mi?" oldu.. Tanrı Aşkına!! =)

"Shine On You Crazy Diamond"ı dinliyorum günlerdir. Pink Floyd'un The Wall'undan başka birşey bilmeyen ben (Bi de Wish You Were Here var tabii) bayıldım bayıldım.. "Yeni mi öğrendin?" diyecekler olacaktır ki bu normaldir bana "shame on you Günsu" diyebilirler..

"Blood Diamond"ı izlediniz miii? Ben çok etkilendim, size de öneririm.. Bi de bi de (Yasin duymasın) Leonardo Di Caprio yaa.. Bi insan yıllandıkça bu kadar mı güzelleşebilir?

Bi sürü şarkı sözü yazmak geldi bloguma, yazmadığım süre zarfında.. Ama Kerem Bey kızar diye yapmadım.. Sevmiyomuş ööle bloglarda şarkı sözlerini.. =)

Peki benim elim yoruldu Melis? =)

NOT: Jukebox dinleyiniz, Burn içiniz!! ;)

6 yorum:

melis dedi ki...

peki melis benim kolum ağrıyo. peki melis hasta oldum.peki melis düştüm.(pekilerin sonunu bekleyen zavallı melis kilitlenir)

Kerem Dıramca dedi ki...

Günsucan sen benim öyle "şarkı sözü yazmayın höt zöt" dediğime bakma, yaz güzel güzel şarkı sözünü, rahat ol (ileride kendim de yazıcam da ondan yolunu yapıyorum şimdi:))

Kızım 19 lt. damacana senin kadar zaten, taşımak senin neyine! Güçlü kuvvetli sevgilin var ona taşıtsana işi ne eşşekkafalının di mi :)

Jukebox ve Burn hakkındaki yorumlarına da canı gönülden katılıyorum son olarak :)

Emir Bey dedi ki...

çok geçmiş olsu efendim ben de düşündüm bugün nerelerde bu hatun diye, lakin 20 litrelik vücudunuzla 19 litrelik damacanaya girşirseniz olacağı bu, bir de müzik zevkinizde hafifi bir yasin bey rüzgarı mı var ne :) shine on you crazy diamond süperdir, yasin bey im öğretmiştir bana, ben de ona ithaf etmişimdir vaktiyle.

zat-ı şahane dedi ki...

melis: peki melis alış artık bu duruma =)

kerem: şarkı sözü yazmak iyidir yaa.. ama yazdığında çok az insan anlıyo onu oraya yazma sebebini.. hissettiklerini çok az insan anlayabiliyo..

emir: müzik zevkimde yasin bey rüzgarı olduğu doğrudur, fakat benim müzik zevkim de fena olmadığı halde yasin bey bir türlü beğenmemektedir =)

eysean: teşekkür ediyorum ve umarım dileğiniz en kısa zamanda gerçekleşir diyorum ben de.. =)

sidneycarton dedi ki...

shine on you crazy diamond'ın wish you were here albümündeki versiyonunu dinlemişsen bi de pulse versiyonunu dinle
yok pulse versiyonunu dinlemişsen bi de wish you were here versiyonunu dinle
ayrıca the wall haricinde konsept albüm için bkz: dark side of the moon
ve hatta dark side of the moon albümünü aralıksız dinle, eğer illa ara vericeksen money'den önce ver, şarkı sözlerine de dikkat et
anlamını çıkaramadıkların olursa al sana dark side of the moon analizi
http://users.wpi.edu/~vamend/

zat-ı şahane dedi ki...

onurcan: saol canımın içi.. ;) öğreniyoruz işte sayenizde..