15 Kasım 2006

Vasiyet

Bgn bi yakınımı kaybettim.. Bir kez daha farkettim ki hayat kısa.. Haziran ayında Çeto gitti.. Geçen sonbaharda eniştem.. Yılmaz gideli 7-8 yıl olmuştur.. Herkes birer birer gidiyor.. Onlar gittikçe anlamsızlaşıyor hayat.. Sıkı sıkı sarılacağıma bırakasım geliyor içine sıçtığımın hayatını.. Bu aralar iyi bi modda olmadığım açık.. Bi de üstüne nezle oldum.. Gözüm, burnum sel gidiyo.. Allah gecinden versin ölüp gidersem, benim için çok önemli 2 şey var biline:

1) Nakkaştepe'deki mezarlığa gömülmek istiyorum.

2) Mezarımın başında Radiohead'den bişeler çalınacak.

NOT: Gördüğünüz üzere çok masraflıyım.. Kusura bakmayın..

10 yorum:

Adsız dedi ki...

snnki masrafmı yaa bnm vasiyetimi duysan bide kenkee:)

Adsız dedi ki...

Senin mezarında "The Tourist" çalarım ya da "How to Disappear Completely"... Mezarını da Mülkiyeliler Nakkaştepe'nin hemen karşısında 180 derece boğaz manzaralı alırım. O zaman ebedi saadet içerisinde uçup gidersin Allah gatında : )

Hepimizin Başı Sağolsun. Ben de bugün bi bomba patlattım babamlar arkdaşlarını kaybetmişlerdi, sanki yaşıyo gibi konuştum babam "Kızım sen nerede yaşıyosun" dedi. Has siktir dedim o arada.
Harbi yaşamıyorum.
Yaşamıyoruz.
Anlamıyoruz acılarını.

zat-ı şahane dedi ki...

ceren'm : bi de adını yazsan daha ii olurdu cnm ama merak etmedim de değil hani vasiyetini =)

deno'm: eywallah deno yaa.. kalbimdesin..

genel: ulan biriniz de kanka nereye gidion daha gençsin demeyin.. veya bnm gibi allah korusun deyip tahtaya 3 kere =) tüüüüüüüüüü size!! =)

Elsa dedi ki...

ya valla ben de tam dur hele daha hayat uzun yazacaktim.
vasiyet isine girma boyle arkanda kalanlar strese girer hem yazik gunah .pp


(biri de cikip sen radihead iste ben sana thomyorkeu getireyim desin yahu!)

Emir Bey dedi ki...

Allah gecinden versin be evladım onlar ne biçim sözler öyle !

Emir Bey dedi ki...

ahahah ! ben senin yukardaki yorumunu okumadan bu yorumu yapmıştım vallahi bak şimdi okudum :) yani sanma ki azarladın diye böyle yorum yaptım :D

zat-ı şahane dedi ki...

elsa: çok haklısın valla.. kimse çıkıp da ayıp ettin sana thom yorke feda olsun demiyo.. yok yok.. çok arkadaşım var hiç dostum yok :P (yasin bey'e bi gönderme yapalım)

emir bey: hadi ordan.. yemezler emir beyciğim =) şaka yapıyorum tabii ki.. kalbimdesin ;)

obirmarka dedi ki...

Ben senin korktuğun ölüm şeklini biliyorum da ayıp şimdi platform uygun değil :))) vur tahtaya vur ... anladın sen :)))

Adsız dedi ki...

ben de anladım valla :)) ölümlerin en beteri aman günsum tahtaya vur :)

zat-ı şahane dedi ki...

melis und egecan : geçin bakalım dalganızı =) ben sorarım size...